Polecamy Spis utworów
Music Styles for YAMAHAKarafunMusic Styles for ROLANDMusic Soft for ROLANDStyle for Korg Pa1000Midi Yamaha PSR-SX900Midi Yamaha PSR-SX700Style Yamaha PSR-SX900Style Yamaha PSR-SX700General MidiMP3Music Soft for YAMAHAMidi Soft for GENOSStyle for Yamaha GenosMusic Soft for KORGMusic Styles for KORGMidi for KETRONMidi for Korg Pa700Style for Korg Pa700Midi for Korg Pa1000Midi for Korg Pa4xStyles for Korg Pa4xMidi for Korg Pa4x MusikantPROF.Mp3+G
Witaj w midi24.pl
Zaloguj Rejestracja
Koszyk jest pusty.
Twój koszyk
 

W jaki sposób dokonać zmiany danych osobowych na swoim koncie?

Aby dokonać zmiany danych osobowych na koncie w midi24.pl należy wysłać emaila z nowymi danymi, które mają zostać zmienione. Należy jednak pamiętać, że email musi zostać wysłany z emaila, który został podany przy rejestracji konta w sklepie www.midi24.pl
 

Czy, aby dokonać zakupów w serwisie midi24 trzeba być zalogowanym?

Nie. Istnieje możliwość zakupu bez logowania. Wystarczy dodać wybrany format/produkt do koszyka, przejść do koszyka i wcisnąć przycisk KUP BEZ ZAKŁADANIA KONTA. Po zakończeniu płatności należy wrócić na stronę (w tej samej karcie co płatność) i wcisnąć przycisk POBIERZ. Pliki pobiorą się na Państwa komputer.
 

Czy kupując utwory na midi24 otrzymuję je na adres mailowy?

Nasz serwis jest całkowicie samoobsługowy i utwory pobiera się samodzielnie.  Przy zakupie bez logowania pobiera się je po zakończeniu płatności (WRÓĆ DO SKLEPU). Przy doładowanym koncie (użytkownik zalogowany), utwory pobiera się wprost z koszyka przyciskiem -  ZAMAWIAM, następnie  POBIERZ PLIK. Przy zalogowaniu są one również dostępne na stałe na liście kupionych plików w zakładce Moje konto, skąd można je pobierać wielokrotnie bez opłat.
 

Jak można dokonać płatności?

1. Przy zakupie bez logowania za pomocą natychmiastowego przelewu PayU – po transakcji w banku internetowym, należy wrócić na stronę (w tej samej karcie przeglądarki, bezpośrednio z banku, przyciskiem „Wróć do sklepu”).
2. Przy zasileniu konta Midi24 do wyboru są: 
- Tradycyjny przelew (nr konta znajdziesz pod przyciskiem zasil konto i w zakładce kontakt). Po zaksięgowaniu wpłaty (lub wysłaniu potwierdzenia przelewu) biuro doładuje konto ręcznie.
- Dotpay natychmiastowy przelew – Konto ładuje się automatycznie.
- Karty Prepaid (otrzymuje się je gratis do zakupów w sklepie muzycznym KEY STORE lub wygrywa w konkursach, promocjach) – Konto ładuje się automatycznie.

 

Co zyskuję jako zalogowany Klient?

Będąc ZALOGOWANYM, tworzy się historia pobranych plików (które można później pobrać w dowolnym momencie), korzystać z promocji oraz mieć aktywną licencję na publiczne odtwarzanie. Ponadto, zarejestrowani użytkownicy mogą uzyskać wyższy rodzaj konta, co obniża ceny plików. Sprawdź cennik.
 

Co to znaczy zasilić konto Midi24?

Serwis Midi24 oparty jest częściowo na przedpłatach, które pozwalają na swobodne pobieranie produktów bezpośrednio z naszej bazy. Każda wpłata zalogowanego Klienta, zasila jego konto Midi24. Cała wpłacona kwota jest do bezterminowej dyspozycji. Dodatkowo pozwala otrzymać kwotę bonusową gratis (w trakcie trwania promocji, które znajdziesz w aktualnościach) i obniżyć ceny w serwisie.
 

Co daje mi aktywne konto?

Aktywne konta obniżają ceny produktów Midi24 zgodnie z cennikiem.
Aby sprawdzić, czy Twoje konto jest aktywne, wejdź w dział „Moje konto”.
 

Jaką kwotą mogę zasilić konto?

Minimalna kwota zasilenia konta, to 50 zł. Co miesiąc przeprowadzana jest promocja, w której wybrane wpłaty dają bonusy zgodnie z aktualnymi promocjami - promocje sprawdzisz w aktualnościach.
 

Co mogę opłacić środkami z konta Midi24?

Środki zgromadzone na koncie Midi24 pozwalają pobierać wszystkie nasze produkty w każdym dostępnym formacie (Mp3, General Midi, Midi for Yamaha, Midi for KORG, Midi for KETRON, Style for KORG, Style for Yamaha, itd.) oraz paczki stylów „Expansion Pack”, z wyjątkiem "SPECIAL PACKÓW". Środkami z konta można też opłacić nasze usługi, takie jak transpozycje i zmiany w utworach oraz produkcje na życzenie, a także przedłużyć certyfikat legalności. Szczegółowych informacji udzieli nasza Obsługa Klienta.
 

Dlaczego produktów SPECIAL PACK nie mogę kupić ze środków Midi24?

Special Packi to nasze autorskie produkcje, które z założenia jako produkt premium skierowane są do węższego grona Klientów. Zawierają one dedykowane pliki midi lub style, a dodatkowo nuty z serwisu Notesland. Ideą Special Packów jest to, aby dać użytkownikom możliwość zagrania znanych już wszystkim hitów (często wielokrotnie na jednej imprezie) w alternatywnych, różniących się od oryginałów aranżacjach. Podkreślając ich elitarność na muzycznym rynku, udostępniamy je wyłącznie za dodatkowe wpłaty. Nie można ich więc zakupić ze środków zgromadzonych na koncie. Koszt jednego Special Packa, to 250 zł. Wybrane Special packi dostępne są w formatach General midi i MP3.

 

Chcę zmienić tranzpozycję utworu, jak to zrobić?

Napisz mail w tej sprawie na adres biuro@midi24.pl
 

Jakie konto jest najlepsze dla mnie? Jak dobrać wysokość wpłaty?

W celu doboru najlepszej oferty najlepiej skontaktować się z naszym biurem obsługi  – wszystkie dane kontaktowe podajemy w zakładce KONTAKT. Szczegóły naszych aktualnych promocji widoczne są w zakładce aktualności. W zakładce cennik  rozpisane są ceny poszczególnych formatów z podziałem na typy kont. Pomaga to dobrać opcję najlepszą dla siebie.
 

Dlaczego po dokonaniu wpłaty nie otrzymałem bonusowej kwoty?

Promocyjne środki na koncie Midi24 dodawane są ręcznie przez naszych pracowników w godzinach pracy biura: Pn-Pt 8:00-18:00 Sb 10:00-14:00. W przypadku płatności Dotpay, aby bonus został dodany, należy wysłać hasło PROMOCJA na nasz adres mailowy biuro@midi24.pl. Sprawdzamy wtedy wpływy, porównujemy je z adresem e-mail i ładujemy konto ręcznie.

W przypadku tradycyjnego przelewu należy wpisać PROMOCJA w tytule przelewu. W tym przypadku konto zostanie  doładowane jak tylko przelew zostanie zaksięgowany przez bank lub otrzymamy potwierdzenie przelewu na nasz adres biuro@midi24.pl 
 

Dlaczego po dokonaniu wpłaty na koncie Midi24 pojawiła się kwota, a konto pozostało nieaktywne?

Oznacza to, że posiadane przez użytkownika konto jest wyższe  niż to przypisane do wpłaconej kwoty. Np. Konto platynowe można aktywować kwotą min. 300 zł  zatem przy wpłacie 200 zł pojawi się na koncie 200 zł, ale konto zostanie nieaktywne, tym samym nadal obowiązują najwyższe ceny w serwisie. Jeśli przy wpłacie zgodnej z typem konta nadal pozostaje ono nieaktywne , należy odświeżyć stronę lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 

Jak sprawdzić jaki typ konta posiadam?

W zakładce Moje konto – podstawowe informacje - typ konta.
 

Jak rozpakować pobrane pliki?

Nasze produkty pobiera się w formie plików .Zip lub .RAR i należny je rozpakować przy pomocy  programów do rozpakowywania (WinZip / WinRAR) Można je pobrać darmowo na swój komputer.
 

Co w przypadku gdy nie ma formatu do mojego modelu instrumentu?

Jeśli nie jesteś pewien, jakie formaty zadziałają na Twoim instrumencie lub jaki format potrzebujesz - napisz do nas lub zadzwoń. Natychmiast pomożemy.
 

Co to jest Certyfikat legalności i do czego go potrzebuję?

Aktywny Certyfikat legalności pozwala na publiczne odtwarzanie naszych fonogramów. Jest on dowodem na to, że serwis Midi24 jako właściciel fonogramów zezwala na ich publiczne odtwarzanie oraz na to, że pochodzą one z legalnego źródła jakim jest serwis Midi24. Certyfikat ten zwalnia z opłat do STOART  i ZPAV i jest wystawiany na wyznaczony okres, którego długość zależy od wysokości wpłaty na zasilenie konta Midi24.  Nie zwalnia on z opłat dla ZAiKSu, które powinien odprowadzać organizator imprezy lub właściciel lokalu.
 

Gdzie znajdę Certyfikat Legalności i na jakie dane jest on wystawiany?

Certyfikat legalności znajduje się w zakładce Moje konto - Twój certyfikat legalności – pobierz certyfikat. Wystawiany jest automatycznie na te same dane na jakie założone jest konto Midi24. Dlatego tak ważne jest aby przy rejestracji do naszego serwisu podać dokładne i szczegółowe dane.
 

Jak mogę zmienić dane na swoim koncie Midi24?

Można to zrobić samodzielnie w zakładce Moje konto – Twoje dane. Po wprowadzeniu zmian potwierdzamy przyciskiem zapisz.
 

Jak mogę zmienić hasło na swoim koncie Midi24?

Można to zrobić samodzielnie w zakładce Moje konto – Twoje dane.  Pod przyciskiem "Zmiana hasła" na samym dole.
 

Nie pamiętam hasła i loginu do mojego konta Midi24?

W takim wypadku skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a otrzymasz przypomnienie hasła i loginu osobnym mailem na adres mailowy podany na swoim koncie Midi24.


Midi24.pl to baza profesjonalnie wykonanych     aranżacji muzycznych w wielu formatach.

Midi24.pl © 2005-2020 MIDI-NET®
szybki kontakt
biuro@midi24.pl
tel. 512 777 222
tel. 516 900 007
NEWSLETTER
Zapisz się do newslettera aby otrzymywać informacje o aktualnościach.